Доставка та оплата

  • Як зробити замовлення?

    1. Обрати товар, його розмір/колір/матеріал2. Додати в кошик3. Заповнити свої дані для оформлення замовлення4. Чекати поки менеджер зв'яжеться для уточнення деталей/наявності товару5. Оплатити товар та забрати його з пошти6. Носити улюблені речі з задоволенням ;)

  • Варіанти оплати

    1. Повна оплата. Реквізити надає менеджер у приватному повідомленні після оформлення замовлення.2. Накладений платіж лише за передоплатою (1 товар - 150 грн; 2 товари і більше суму передоплати обговорюємо індивідуально)Передоплата - це оплата послуг доставки, яка не повертається в випадку відмови від товару (*за виключенням браку). *На товари S A L E немає накладеного платежу.
    Важливо: Враховуйте комісію банку❗️

  • Терміни доставки

    Термін відправки з урахуванням військового стану в країні орієнтовно 3-7 робочих днів (якщо менеджер не повідомив іншого). Заздалегідь дізнатися про точний день відправки немає можливості.Робимо від себе все можливе, щоб відправляти товар якнайшвидше!

  • Види доставки

    Нова пошта• відправляємо кожного дня, але бувають виключення.зберігання відправлень на Новій пошті 5 днів, потім спрацьовує автоповернення.
    За доставку Укр поштою уточнюйте в менеджера.❗️Укр Поштою відправляємо лише за 100% передоплатою (накладеним платежем не відправляємо!!)


Обмін та повернення

  • Умови обміну

    Загальні умови для всіх товарів:

    Обмін проводиться протягом 14 днів.
    • обмін розміру, кольору чи моделі (відбувається за рахунок клієнта)
    • якщо причина обміну - помилка з нашого боку - доставку оплачуємо ми. В іншому випадку – доставку оплачує клієнт.

    Важливо:
    ❗️ Обміну підлягає товар, який не був у вживанні, та збережений його товарний вигляд. На обмін товар повинен прийти у фабричному пакуванні з усіма бірками та етикетками, інакше в обміні може бути відмовлено.
    ❗️ Ми надаємо можливість обміняти товар на таку ж модель у випадку фабричного браку. Брак має бути виявлений клієнтом на пошті в присутності працівника пошти, складений акт огляду вантажу, надані фото - докази браку товару з відділення пошти (скарги з дому не приймаються).
    *Брак, що підлягає обміну - це те, що робить товар непридатним для експлуатації.

    Для взуття:
    • обмін тільки Новою поштою
    • взуття має бути у фабричному пакуванні та повинно мати первинний вигляд без слідів експлуатації, без анатомічних заломів, потертостей підошви чи забруднень.

    Для білизни:
    • робимо лише обмін розміру! Не на іншу модель!
    • обмін приймаємо лише в тому випадку, якщо клієнт одразу попередив, що щось не підійшло, та відправив протягом 2 днів товар назад.

  • Умови повернення

    Загальні умови для всіх товарів:

    Повернення проводиться протягом 14 днів.
    • лише у разі браку виявленого на пошті, якщо клієнт відмовився від посилки!
    • якщо причина повернення - помилка з нашого боку - доставку оплачуємо ми. В іншому випадку – доставку оплачує клієнт.
    • іноді на фото колір товару світліший або темніший, відтінок яскравіший або тьмяніший, ніж у житті через освітлення, або некоректне перенесення кольорів екрану, тому інший відтінок не є причиною для повернення.
    • посилки, які їхали до поштомату і були забрані - поверненню не підлягають!

    Важливо:
    ❗️ Підлягає поверненню товар, який не був у вживанні, та збережений його товарний вигляд. На повернення товар повинен прийти у фабричному пакуванні з усіма бірками та етикетками, інакше в поверненні може бути відмовлено.
    ❗️ Брак має бути виявлений клієнтом на пошті в присутності працівника пошти, складений акт огляду вантажу, надані фото - докази браку товару з відділення пошти (скарги з дому не приймаються).
    *Брак, що підлягає обміну - це те, що робить товар непридатним для експлуатації.

    Для взуття:
    • повернення тільки Новою поштою
    • взуття має бути у фабричному пакуванні та повинно мати первинний вигляд без слідів експлуатації, без анатомічних заломів, потертостей підошви чи забруднень.

    Для білизни:
    Категорії товару: білизна, піжами, халати, купальники, панчохи, бодістокінги -
    поверненню не підлягають згідно закону України Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів».

#StandWithUkraine

Підтримуйте Збройні Сили України під час російського вторгнення!

Illustration

Контактний телефон:  +380 68 93 69 058

Bloom style — бренд, де ви знайдете тільки трендовий одяг для вашого гардеробу.

Illustration

Контактний телефон:  +380 68 93 69 058

Bloom style — бренд, де ви знайдете тільки трендовий одяг для вашого гардеробу.